Følgere

mandag 29. august 2011

Blogger nr 3



Jeg hedder Lene, er 47 år og fra Danmark. Jeg har løbet i 20 år og blogger om løbeglæde. http://lobecoach.wordpress.com/
Løb betyder alverden for mig. Det er min udvej og hjemvej. Det er træning og meditation. Men mest af alt handler det om glæde. Fordi bevægelse giver glæde og løb er den bedste form for bevægelse, jeg ved. Jeg er på vej tilbage efter en bækkenskade og skriver blandt andet om turen tilbage, udfordringer, sejre og glæder.
Jeg studerer til coach og virker også som løbecoach, hvor mit primære budskab er løbeglæde; at finde den og bibeholde den.


Jeg elsker at løbe og synes det kunne være hyggeligt og lærerigt at være med i dit forum. At lære, dele, motivere og i det hele taget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...