Følgere

søndag 28. august 2011

Første blogger!

Ingen overraskelse at det ble Løp for Livet! Min egen løpeblogg;)

Helt kort om meg selv:

Jeg heter Torill Berg og er 44 år, kommer fra Hobøl i Østfold, men bor i dag Tromsø. Jeg har ei datter på 14. Jeg er selvstendig næringsdrivende i Tromsø Event AS og Toscana Reiser. Jeg har også et stort prosjekt som heter Løp for Livet som jeg videreutvikler. Jeg videreutdanner meg innen Kosthold og ernæring, jobber litt på SATS og skal etter planen ta PT-utdannelse.

Trener fordi jeg må gjøre det, fikk diagnosen Churg-Strauss i mars 2009.

For å finne inspirasjon til å trene, deltar jeg på en del løp, og mitt neste store mål er Firenze marathon i november. Både gleder og gruer meg til det.

Følg med på Løp for Livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...